Audio Video Knygos Super Nario Zona
Moterų viliojimo ypatumai Aprangos stilius Sėkmės principai Sportas ir Sveikata Super Nario Zona

Aprangos stiliaus

Apranga
Stilius
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti tave?

[Kaip tapti nariu?]
[Pamiršai slaptažodi?]

Siuntiniai

Audio
Video
Knygos

Rekomenduojame

Fitnesas
Pazintys Internetu

Statistika

Nariai:1871
Temos forume:1700
Žinutės forume:22757
Viso paspaudimų:11286579
Įkurtas:2007-05-23


Failas: Sodraus, Gilaus balso treniruotė
Aprašymas: Tai visiškai praktinis straipsnis kurio pagalba galėsite savo balsą padaryti sodresni ir gilesni. Tuo pačiu jis bus patrauklesnis aplinkiniams.
Autorius: Bruklinas
Data: 2009-10-25 15:52

 
Komentarai: (9)
Reitingas:
1.   Paskelbė Pievius   2009-10-25 20:46  

  kazkur matytas lotyniskas pavadinimas

2.   Paskelbė adisv90   2009-10-25 20:59  

  boobs
geras straipsnis, geri patarimai, užsiimsiu šituo

3.   Paskelbė Plato   2009-10-25 22:28  

  jjo būbsus matėm. Ir pakirto trapeciją bedarant pratimus. Net neįsivaizduoju kaip tai su balsu susiję ir kam moteris darytų šiuos pratimus jei jie sodrina ir gilina balsą

Dėkui Bruklinui. Pabandysim savaitę ir pažėsim rezultatus.

4.   Paskelbė ozas   2009-10-27 04:10  

  Siaip tai oras is plauciu keliauja per tracheja ir uzgauna balso stygas, kurios sukelia garsa. Pas moteris balso stygos yra ilgesnes, o pas vyrus trumpesnes. Kodel? Ilgesniu balso stygu vibracijos garsas yra aukstesnis, todel moteru balsai aukstesni. Prie ko cia kaklo raumenys?

5.   Paskelbė Tytar   2009-10-27 09:00  

  Man irgi pasirode keistas sitas straipsnis, nors gal tiesos ir yra.

6.   Paskelbė Andriusv   2009-10-30 17:34  

  Sveiki,

Kadangi balso kokybei svarbus ne tik kaklo, bet ir viso "burnos aparato" darbas, mokykloje mus muzikos mokytoja irgi mokė tam tikrų pratimų. Pasidalinsiu patirtimi, kam įdomu (eilės tvarka):

- Pamankštini kaklą. Puikiai tinka ir visi straipsnyje vardinti pratimai, atliekami trumpiau, tik apšilimui (pakraipom aukštyn-žemyn, pasižvalgom į šonus, lenkiam į šonus, bet žiūrim į priekį, pasukiojam galvą į vieną, kitą pusę).

- Mankštinamas apatinis žandikaulis (neužčiaupus lūpų aukštyn-žemyn, į šonus, sukam. Po kelias serijas, kiekvienoje padėtyje vis palaikant kokią sekundę, dvi),

- Dirbam liežuviu ("išvalomi visi pusryčiai" iš po lūpų, viršutinių ir apatinių dantų, paskui paeiliui "siekiamas" nosies galiukas, smakras, skruostai, "rodom liežuvį" jį iškišus į priekį),

- Pakraipom sučiauptas lūpas/žandus (aukštyn-žemyn, "gorila" ir panš.),

Dirbant liežuviu ir tampant lūpas bene labiausiai apšyla balso stygos ir visa kas aplink jas, neišgavus paties garso.

- Lėtai ir giliai pro nosį įkvepiam, trumpam sulaikom kvėpavimą... lėtai iškvepiam pro burną. Kelis kartus.

- Nuoširdžiai pažiovaujam po kartą atvira burna ir po to - suglaudus lūpas.

- Saldžiai pačepsim,

- Išsitiesiam, nugara tiesi, pečiai žemyn, krūtinė į priekį ir sakom: mhm, mhm, mhm (tik nuo čia prasideda garsas, balso stygos jau pakankamai apšilusios ir patampytos, burna kol kas jaučiasi keistai) ir atliekame kitus pratimus su mmm (paniūniuoti kelias trumpas melodijas nepravėrus burnos, minkštai, neforsuojant: rūsčiai, paskui džiugiai)

- Demonstratyviai, stipriai judindami žandikaulį ir lūpas, bučiuojam aiškiai sakydami mua, mua, mua

- Toliau seka daugiau dainavimui reikalingi pratimai - visokie mimimimimimi, mo, mu, ma, mė, do rė mi ir panš. tad jais galime ir užbaigti

7.   Paskelbė MRP   2009-10-31 11:39  

  Andriusv Puikus komentaras

Tai tik parodo, kad jei kazko nezinome, sakome cia kazkoks keistas straipsnis, kazkas ne taip O cia tik ziniu stygius ir tiek.

8.   Paskelbė beibinis   2010-02-04 21:32  

  na kas bandet siuos pratimus, ar pasirode poveikis ?

9.   Paskelbė Anonymous   2011-10-08 22:37  

  Gal kas zino web saita kur galima padainuoti kokius pratymus ? ))

Tai visiškai praktinis straipsnis, kurio pagalba galėsite savo balsą padaryti sodresnį ir gilesnį. Tuo pačiu jis bus patrauklesnis aplinkiniams.

Tikslas : padaryt savo balsą tvirtesnį, stipresnį ir aiškesnį.
Priemonės pasiekti tikslui: pratimai .

Norėdami turėti sodrų, stiprų ir aiškų balsą reikia treniruoti kaklo raumenį sternocleidomastoideus (lot. k) (1pav.)

(1 pav.)


Atlikdami žemiau pateiktus pratimus , per trumpą laiką pasieksite apčiuopiamų rezultatų.

- Atsigulkite lovoje ant nugaros, kad pečiai būtų prie lovos krašto , o kaklas ir galva kabėtų ore.

- Kilnokite galvą aukštyn žemyn, kiekvienu judesiu įtemdami kaklo raumenis.

- Laikykite galvą kiekvienoje pozicijoje 10 sekundžių, tada lėtai atloškite galvą į jos pradinę poziciją.

- Kartokite pratimus 15 kartų arba kol pajusite degimą kakle.

- Pratimus darykite po 3-5 serijas tris kartus per dieną.

- Video kaip daryti pratimus :



Kai darysi pratimus turi jaust įsitempusius raumenis, jeigu to nejauti reiškia kažką blogai darai ir dar be naudos.

Šie pratimai buvo skirti stiprinti sternocleidomastoideus (lot.k) (1pav.) raumenims.

Pratimai stiprinti kaklo raumenims:


1. Pratimas.

Treniruojama raumenų grupė : Dirba visi šoniniai kaklo raumenys

Kaip atlikti pratimą: Kairę ranką pridėkit prie kairio galvos šono ir bandykite su ausim pasiekti kairį petį, ranka turite laikyti stipriai, kad jums peties nepavyktų pasiekti . Tada ta patį darot su dešine puse. 5s.


2. Pratimas.

Treniruojama raumenų grupė : Dirba visi kaklo raumenys

Kaip atlikti pratimą: Ranka ištiesi į šoną (tarkim dešinę) ir tada galva suki į priešingą pusę, stengiesi tiesiai sukti galvą į kairę pusę, kad smakras būtų nukreiptas maždaug į petį, o priešingą ranką (t.y. dešinę) bandai dar labiau sukti link nugaros (tiesiai ištiesęs ranką) tada jauti kaip tempiasi raumenų grupė kakle bei trapecijose. 5s.


3. Pratimas.

Treniruojama raumenų grupė : Dirba visi priekiniai kaklo raumenys.

Kaip atlikti pratimą: Abi rankas laikykite ant kaktos ir bandykite galva palenkti į priekį. 5s


4. Pratimas.

Treniruojama raumenų grupė : Dirba visi galiniai kaklo raumenys.

Kaip atlikti pratimą: Abi rankas laikykite už galvos ir bandykite atlošti galvą atgal, bet tam turi priešintis jūsų rankos. 5 s.


Prieš pradėdami treniruotes siūlau pasidaryti savo dabartinio balso įrašą ir po 3 savaičių treniruočių pakarot įrašą.


Kiti pratimai kalbai lavinti :Savo balso valdymas


Straipsnį kopijuoti be www.TheGame.lt sutikimo griežtai draudžiama.

Page created in 0.108 seconds